Paulig PRO

Paulig PRO

Paulig PRO – skoniai profesionalams

Naudokitės mūsų maisto ir gėrimų sprendimais, kad atrastumėte skanių, tvarių ir pelningų potyrių.

Paulig PRO – tai naujas prekių ženklų, produktų ir žmonių aljansas. Mes suvienijome visus savo prekių ženklus, kad pateiktume visavertį maisto sprendimą, išimtinai skirtą naudoti ne namuose. Ir tai, ką jūs čia matote, tėra tik pradžia. Mūsų misija yra pristatyti jums profesionalams skirtus skonius. Šis pasiūlymas yra nuolat tobulinamas, kad patenkintų jūsų svečių norus ir jūsų verslo poreikius. Bendradarbiaudami su virėjais ir baristomis, mes nuolat ieškome naujų įžvalgų ir generuojame naujas idėjas. Būtent taip mes kuriame pridėtinę vertę ir tada, kai būna sunku, ir tada – kai būna lengva.

Ką siūlo Paulig PRO?

Mes siūlome sprendimus maisto ir gėrimų srityje. Kad šie sprendimai duotų jums kuo daugiau naudos, mes taip pat dalijamės įkvėpimu ir gausiomis žiniomis. Mūsų receptai, patarimai ir įkvepiančios idėjos paprastai pristatomos kaip konceptai, kuriami atsižvelgiant į tai, kas madinga. Eikite žemyn, kad susipažintumėte su mūsų prekių ženklais.

Norite nepakartojamų kavos akimirkų? Susisiekite su mumis!

Informaciją apie asmens duomenų tvarkymą galite rasti čia.

PRO Paulig brand
Paulig

Skani, sodri kava visada sudarė bendrovės Paulig veiklos pagrindą. Meistriškumas, kurio reikia, norint išsirinkti geriausias pupeles, jas paskrudinti, sumalti ir galiausiai paruošti kavos puodelį, siekia dar 1876 m., kai Gustav Paulig įsteigė šią bendrovę. Nuo tada, kai jis pardavė pirmąjį savo vidutiniškai paskrudintos kavos pakelį, ši bendrovė siekė gaminti puikaus skonio kavą, būti priešakyje ir kurti naujas kavos kultūros tendencijas. Šiomis dienomis Paulig yra Suomijos ir Baltijos šalių rinkų lyderė šioje srityje. Be plataus tradicinės kavos pasirinkimo, jos produktų asortimente taip pat rasime šaltą kavą, įvairių skonių kavos gėrimus, arbatą, kakavą ir būtinuosius priedus.

Santa Maria for PRO
Santa Maria

Santa Maria istorija prasidėjo 1911 m., kai Geteborge (Švedijoje) atsidarė nedidelė parduotuvėlė su prieskoniais. Nuo to laiko šios įmonės darbuotojai nuolat keliauja, ir, jei skaičiuotume atstumus, jau keletą kartų apsuko aplink pasaulį. Jie išragavo ir ištestavo be galo daug produktų ir jų sudedamųjų dalių, o tai, kas geriausia, atvežė jums ir jūsų svečiams. Šiandien Santa Maria stengiasi, kad kiekvieno Europos gyventojo gyvenimas būtų saldesnis ir aštresnis, gardus kaip umami ir kvapnus kaip vanilė. Tam, kad produktas pelnytų mėlynąją Santa Maria elipsę, atliekami rinkos tyrimai, išsamūs kokybės testai ir organizuojama ne viena degustacija. Visa tai tam, kad produktai būtų geidžiami jūsų svečių ir naudingi jūsų verslui. Daugiau informacijos: santamariaworld.com

 

 

Back to top